Hoe werkt onze strijkdienst?
Onze strijkhulpen strijken jouw wasgoed met een glimlach.

1. Schrijf je in bij Sodexo en vraag dienstencheques aan
Wil je gebruik maken van onze strijkdienst, dan hebben we jouw Sodexo gebruikersnummer nodig. Vraag het hier aan.
Bij het bestellen van je dienstencheques heb je de keuze uit elektronische en papieren cheques. Wij aanvaarden beiden, maar onze voorkeur gaat uit naar elektronische dienstencheques omdat ze gebruiksvriendelijker zijn.
Breng je je strijk binnen in één van onze strijkpunten? Of maak je gebruik van de strijkophaaldienst in jouw bedrijf? Dan aanvaarden we uitsluitend elektronische dienstencheques.
2. Schrijf je in bij Contenti en ontvang je klantennummer
Hoe kan ik mij inschrijven voor de strijkdienst van Contenti?
- Vul dit formulier in
Ben je medewerker bij Janssen Pharmaceutica Beerse en wil jij je strijk mee naar je werk nemen? Lees dan deze richtlijnen. - Wij verwerken jouw gegevens en jouw persoonlijke voorkeuren.
- Je ontvangt van ons een e-mail met jouw klantennummer.
- Druk dit bericht af. Of noteer jouw klantennummer, samen met je naam en telefoonnummer op een briefje. Leg het zichtbaar bovenaan je wasmand, maar zorg er wel voor dat het niet kan wegvliegen. *
- Vanaf nu kan je textiel bij ons binnenbrengen.
* Stel, je kreeg nog geen e-mail met jouw klantennummer, maar wil toch al strijk binnenbrengen? Noteer dan je naam en telefoonnummer op een briefje, leg het op je wasmand en meld aan de strijkhulp dat je nog geen e-mail kreeg.
3. Leg je te strijken textiel in een wasmand
Voor een nog beter strijkresultaat maken we graag volgende afspraken:
- Let erop dat jouw kledij proper en gewassen is. Kleding die al een keer gedragen is, kunnen we omwille van hygiënische redenen niet strijken.
- Zorg dat je kledij helemaal droog is. We gebruiken professionele strijktoestellen waardoor textiel niet klam hoeft te zijn.
- Heb je een delicaat of een waardevol textielstuk? Leg het gerust apart, we dragen er extra zorg voor.
- Gebruik een stevige en onbeschadigde wasmand, zodat onze strijkhulpen veilig kunnen werken.
- Bij voorkeur leg je het textiel plat in de mand. Maak alle knopen, strikjes en ritsen los. Bied je strijk 'rechts' aan, niet averechts.
- Grote stukken zoals lakens, dekbedovertrekken en tafellakens mag je bovenaan in de wasmand leggen.
- Stapel niet te hoog of te vol. Komt de was boven de rand uit? Geef gerust een tweede wasmand mee, dit kost niets extra. Zo voorkom je dat textiel uit de wasmand valt en bovendien kan je textiel mooier gestapeld worden.
- Geef kapstokken mee als je je kledij op een kapstok wil laten hangen. Anders vouwen wij jouw textiel op.
4. Breng je wasmand binnen bij Contenti
Jij kiest zelf waar:
- In 1 van onze strijkateliers of strijkpunten
- In jouw bedrijf
Een aantal bedrijven biedt onze strijkservice aan op het werk. Plaats je strijk in het strijklokaal of in de kluizenwand van jouw bedrijf.
We plakken een etiket op jouw wasmand met jouw gegevens, klantennummer en barcode. Zo herkennen wij je voortaan.
Onze strijkhulpen behandelen je textiel met de grootste zorg en trots.
5. Haal je perfect gestreken was weer op
We sturen jou een gratis sms zodra je strijk klaar is. Dat is makkelijk!
Bij het ophalen betaal je met dienstencheques.
Klik hier voor de algemene voorwaarden van de strijkdienst van Contenti.