Contenti logo

Janssen Pharmaceutica

Het strijkpunt is enkel toegankelijk voor medewerkers van Janssen Pharmaceutica.

We werken via een beveiligd systeem met kluizenwand dat 24/7 bereikbaar is.

Contact informatie

Parking Zuid
Turnhoutseweg 30
2340 Beerse

Toon dit adres via Google Maps

014 - 28 57 57

Openingsuren

Maandag 24/7 bereikbaar

Dinsdag 24/7 bereikbaar

Woensdag 24/7 bereikbaar

Donderdag 24/7 bereikbaar

Vrijdag 24/7 bereikbaar

Zaterdag 24/7 bereikbaar

Zondag 24/7 bereikbaar

Extra informatie

Strijk binnengebracht... Kan je terug ophalen vanaf
Maandag VOOR 10 uur
Donderdag na 12 uur
Donderdag VOOR 10 uur
Maandag na 12 uur

Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw strijk kan komen afhalen in de kluizenwand.

Wat heb je nodig om je wasgoed te laten strijken?

  • Klantennummer van Contenti
  • Elektronische dienstencheques Sodexo
  • Transportmand
foto-kluizenwand.jpg

Hoe werkt de strijkophaaldienst van Janssen Pharmaceutica?

  • Via een kluizenwand kan je je strijk of te reinigen textiel binnenbrengen en ophalen.
    Er is ruimte voor hangkledij, kleine (25h x 40b x 60d) en grote transportmanden (35h x 40bx 60d).
  • In het midden van de kluizenwand vind je een scherm. Volg de instructies en tik je klantennummer in. Dit nummer vind je op het etiket van je transportmand.
  • Plaats je strijk in het toegewezen kluisje. Contenti haalt je strijk op en levert deze af op maandag of donderdag.
  • Je ontvangt een e-mail met code om het kluisje met jouw textiel te openen.
    Haal je gestreken wasgoed zo snel mogelijk op. Lukt het niet om je strijk direct op te halen, mail dan naar strijkcoach@contenti.be of bel 014 28 57 57. We spreken dan samen af wanneer we jouw strijk in het kluisje plaatsen.
  • Betalen doe je via je elektronische portefeuille van Sodexo.
  • Er is geen contract verbonden aan deze dienstverlening. Stoppen kan eenzijdig en wanneer jij dat wil.

Hoe kan ik me registreren als nieuwe klant voor de strijkdienst?

  • Vul het contactformulier in.
  • Duid aan welke transportmand(en) je wenst te gebruiken en/of welke hoezen je wil aankopen.
  • Na je registratie brengen wij jouw klantendossier in orde en plaatsen wij jouw bestelling (mand/hoes) in een kluisje. Je ontvangt een e-mail met code zodra je mand of hoes geleverd is. Zo kan je het kluisje openen.
  • Bij het ophalen van deze mand en/of hoes, betaal je via de betaalterminal de waarborg of het aankoopbedrag.

Gebruik van transportmanden en aankoop van hoezen

Gebruik van transportmanden via waarborg

  • Bij je registratie kan je een transportmand kiezen: klein (25h x 40b x 60d) of groot (35h x 40b x 60d). Je kan later ook nog extra transportmanden bestellen via het webformulier.
  • Je betaalt een waarborg van € 15 per mand. De betaling gebeurt via de betaalterminal aan de kluizenwand als je je transportmand ophaalt. Zorg dus dat je jouw bankkaart bij de hand hebt.
  • Je mag de transportmand vrij gebruiken en mee naar huis nemen. De mand moet uit de kluis gehaald worden en er dus niet leeg terug worden ingezet.
  • Je kan de transportmand ruilen als je dat wenst (van klein naar groot of omgekeerd). Plaats dan de mand leeg in een locker en stuur een mail naar strijkcoach@contenti.be met de vraag om de mand te ruilen.
  • Wens je te stoppen met onze dienstverlening of heb je een transportmand niet langer nodig? Plaats je mand dan leeg in een kluisje en stuur een mail met jouw rekeningnummer naar strijkcoach@contenti.be. Wij storten dan jouw waarborg terug.

Aankoop van hoezen

  • Om je textiel te beschermen tegen stof en regen adviseren we om een wasmandhoes aan te kopen (€ 7 per stuk). Met deze hoes voorkom je ook dat er textiel uit je mand valt tijdens het transport.
  • Wanneer je kapstokken meegeeft, hangen wij jouw textiel op een kapstok. Je kan dan best kledinghoezen aankopen (€8,5 per stuk). Met één hoes kunnen we ongeveer 6 kledingstukken afdekken.
  • Bestellen van hoezen kan bij je registratie, maar kan later ook nog via het webformulier.

Wat kost de strijkdienst?

We werken met een vaste puntenlijst. Voor elk stuk rekenen we een bepaald aantal punten aan. Het aantal punten is afhankelijk van de grootte van het textiel en de moeilijkheidsgraad bij het strijken.

Hoe werkt de ophaaldienst voor de wasserij/droogkuis?

  • Ben je al klant bij Contenti, dan kan je jouw wasgoed in de kluizenwand achterlaten. Zorg er wel voor dat je klantennummer zichtbaar is.
  • Ben je nog geen klant?
    • Registreer je eerst bij Contenti als klant via het webformulier.
    • Je ontvangt binnen de 2 werkdagen een e-mail met jouw klantennummer.
    • Met je klantennummer kan je een kluisje openen in de kluizenwand. Volg de instructies op het scherm.
  • Te reinigen textiel stop je in een zak of leg je los in het kluisje. Voeg een briefje toe met daarop jouw naam en klantennummer.
  • Contenti stuurt je een e-mail als je je gereinigd textiel kan komen ophalen in de kluizenwand. Gewoonlijk is dit na 1 week.
  • Bij het afhalen van je gereinigd textiel vind je een betaalbon bij het pakket. De betaling gebeurt via overschrijving.

De prijslijst vind je hier.

Voor de wasserij/droogkuis werkt Contenti samen met een externe partner Super-Wash – Super Press. Contenti organiseert enkel het vervoer en is dus niet aansprakelijk voor eventuele tekortkomingen of schade.

Hoe kan ik communiceren over de strijkophaaldienst?

De strijkdienst wordt gecoördineerd en opgevolgd door onze strijkcoaches. Heb je nog vragen, suggesties of opmerkingen over onze dienstverlening? Of heb je een bijzondere wens of wil je ons inlichten over een delicaat kledingstuk? Stuur dan een mail naar strijkcoach@contenti.be of bel 014 28 57 57. Wij helpen je graag.

Ervaar je technische problemen met de kluizenwand? Neem dan rechtstreeks contact op met Cubee op 02 320 23 90. Dit nummer vind je ook terug op de kluizenwand.

Wil je meer weten over onze strijkdienst

Jobcoaches

  • Zorgen voor een kennismakingsgesprek
  • Een warm en professioneel onthaal
  • Individuele coaching van medewerkers
  • Medewerkers verbinden en betrekken