Wat te doen bij schade
Ook met grote voorzichtigheid kan het gebeuren dat er schade voorkomt. Wij zijn verzekerd voor schade tijdens het werk van jouw huishoudhulp. Hieronder lees je per dienstverlening wat je moet doen indien je een schadegeval wil melden.
Wat als jouw huishoudhulp schade maakt?
- Jouw huishoudhulp verwittigt jou en Contenti onmiddellijk.
- Neem zelf zo snel mogelijk contact met ons op.
- Maak een foto van de schade en bezorg ons het aankoopbewijs of een herstellingsbestek.
- Wij vullen het formulier in en doen een aangifte bij onze verzekering.
- Als klant betaal je zelf de franchise. Deze bedraagt € 250.
Hoe wij met jou communiceren
- We nemen contact met je op als we vragen hebben of iets willen bespreken. Maar jij mag ons natuurlijk ook altijd zelf contacteren.
- We versturen een paar keer per jaar een nieuwsbrief. Hierin vind je belangrijk nieuws over Contenti. Vaak geven we tips om de samenwerking tussen jou en jouw huishoudhulp te verbeteren, zodat huishoudhulpen op een aangename, gezonde en veilige manier kunnen werken.
- We houden je op de hoogte van de allerlaatste nieuwtjes via deze website en facebookpagina.
Wil je een medewerker contacteren?
"We geloven dat we door waardevolle jobs te creëren klanten beter kunnen ontzorgen in hun huishouden. Zo maken wij onze medewerkers en klanten gelukkig."
Hans Bouwen
/
Directeur