Wat te doen bij schade
Ook met grote voorzichtigheid kan het gebeuren dat er schade voorkomt. Wij zijn voor beide diensten verzekerd. Hieronder lees je per dienstverlening wat je zou moeten doen indien je een schadegeval wil aanmelden.
Dienst huishoudhulp
- Jouw huishoudhulp verwittigt jou en Contenti onmiddellijk.
- Neem zelf zo snel mogelijk contact met ons op.
- Maak een foto van de schade en bezorg ons het aankoopbewijs of een herstellingsbestek.
- Wij vullen het formulier in en doen een aangifte bij onze verzekering.
- Als klant betaal je zelf de franchise. Deze bedraagt € 125.
Strijkdienst
- Vertoont jouw textiel schade of vlekken, dan contacteren we jou voor we beginnen te strijken. Jij beslist dan of we het nog moeten strijken of niet. Krijgen we geen contact, dan wordt het stuk standaard niet gestreken.
- Maakt een strijkhulp schade, dan bellen we jou meteen op om samen een oplossing te vinden. Als het mogelijk is, proberen we de schade te herstellen. Lukt dat niet, dan bepalen we samen een vergoeding of doen we een aangifte bij onze verzekering.
Hoe wij met jou communiceren
- We nemen contact met je op als we vragen hebben of iets willen bespreken. Maar jij mag ons natuurlijk ook altijd zelf contacteren.
- We versturen 4 keer per jaar een nieuwsbrief. Hierin vind je belangrijk nieuws over Contenti. Vaak geven we ook tips om de samenwerking tussen jou en onze medewerkers te verbeteren, zodat ze op een aangename, gezonde en veilige manier kunnen werken.
- We houden je op de hoogte van de allerlaatste nieuwtjes via deze website en facebookpagina.

Wil je een medewerker contacteren?
"We geloven dat we door waardevolle jobs te creëren klanten beter kunnen ontzorgen in hun huishouden. Zo maken wij onze medewerkers en klanten gelukkig."

Hans Bouwen
/
Directeur