Contenti logo

Ben je al klant?

Contenti wil zo dicht mogelijk bij haar klanten staan. Daarom stimuleren we een open en directe communicatie. Ons team staat voor jou klaar en helpt jou met een glimlach.

werken-bij-contenti.jpg

Vervanging aanvragen

Indien je huishoudhulp niet kan komen werken (vb. vakantie, ziekte), dan kan je bij Contenti vervanging aanvragen. De coach zoekt dan naar een tijdelijke hulp voor jou.

Ik wil vervanging aanvragen

Tijdelijk hulp annuleren

Plan je vakantie? Of plan je een situatie waarin poetsen tijdelijk niet of minder nodig of mogelijk is (bijv. verbouwing)? Wees dan tijdig om jouw huishoudhulp te annuleren.

Ik wil mijn huishoudhulp tijdelijk annuleren

Wat te doen bij schade?

Contenti is verzekerd voor schade die jouw huishoudhulp aanricht. Ook beschadiging van wasgoed in onze strijkateliers is gedekt. Als klant hoef je zelf dus geen bijkomende verzekering af te sluiten.

Ik wil een schadegeval melden

Hoe wij met jou communiceren

  • We nemen contact met je op als we vragen hebben of iets willen bespreken. Maar jij mag ons natuurlijk ook altijd zelf contacteren.
  • We versturen 4 keer per jaar een nieuwsbrief. Hierin vind je belangrijk nieuws over Contenti. Vaak geven we ook tips om de samenwerking tussen jou en onze medewerkers te verbeteren, zodat ze op een aangename, gezonde en veilige manier kunnen werken.

werken-bij-contenti.jpg

Wil je een medewerker contacteren?

Hieronder zie je onze medewerkers van onze regios. Klik op hun naam en de contactgegevens verschijnen.

"We geloven dat we door waardevolle jobs te creëren klanten beter kunnen ontzorgen in hun huishouden. Zo maken wij onze medewerkers en klanten gelukkig."

hans-bouwen-0.jpeg

Hans Bouwen

/

Directeur