Wat kost huishoudhulp bij jouw thuis?
Betaling met dienstencheques
Hulp in het huishouden kost 1 dienstencheque per werkuur. Je betaalt met papieren of elektronische dienstencheques, maar we raden aan om elektronische cheques te gebruiken.
Meer informatie vind je bij dienstencheques.
Klantenbijdrage huishoudhulp
Per gepresteerd werkuur betaal je € 0,80 bijkomende kosten.
- De klantenbijdrage wordt per kwartaal afgerekend.
- Je ontvangt een factuur in de loop van april (periode januari-maart), juli (periode april-juni), oktober (periode juli-september) en januari (periode oktober-december).
- De maximumfactuur per kwartaal bedraagt € 52. Heb je minimum 6 uur hulp per week, dan bedraagt je factuur maximum € 52.
- De betaling gebeurt met een overschrijving, bij voorkeur via domiciliëring. De betalingsmodaliteiten van Contenti vind je terug op de factuur.
- Kies je voor elektronische dienstencheques, communicatie via e-mail én betaling via domiciliëring, dan krijg je een korting van 10 %. Je betaalt dan 72 cent per gepresteerde uur.
Via deze klantenbijdrage bekostigen we onze administratie (zoals verwerking van cheques, planning en communicatie). Daarnaast maken we dagelijks werk van begeleiding, ondersteuning en opleiding van onze medewerkers en zorgen we voor een persoonlijk contact met onze klanten.
Inclusief verzekering
Contenti is verzekerd. Als er schade is tijdens het werk van onze huishoudhulp, dan doen we een aangifte bij onze verzekering. Als klant betaal je een franchise van € 125.
Je hoeft dus geen aparte verzekering af te sluiten. Contenti heeft ook een arbeidsongevallenverzekering voor haar medewerkers.