Contenti logo

Wat is een domiciliering?

Voor onze dienstverlening voor huishoudhulp vragen we een bijkomende klantenbijdrage per gepresteerde dienstencheque. We rekenen deze af per kwartaal, je ontvangt dus 4 keer per jaar een gedetailleerd factuur van Contenti: in januari, april, juli en oktober.

Indien je akkoord gaat met domiciliering, geef je jouw bank toestemming om dit factuur automatisch te betalen

Het voordeel is, dat je hier zelf verder geen werk meer mee hebt. Voor Contenti betekent dit ook minder opvolging en controle, wat maakt dat we 10% korting kunnen bieden op de klantenbijdrage (indien je ook kiest voor elektronische dienstencheques en communicatie via e-mail).

En toch heb je zélf controle

Je ontvangt 2 weken voor de afrekening een gedetailleerd factuur. Hierop staan alle prestaties vermeld. Stel dat er op dit factuur iets niet klopt, dan kan je:

  • ons contacteren zodat we tijdig de nodige rechtzettingen kunnen doen, of,
  • jouw bank contacteren en je vraagt om de betaling niet uit te voeren.

Stel dat je na de automatische betaling nog een fout merkt, heb je 8 weken de tijd om de betaling terug te roepen. Het afgerekende bedrag wordt dan automatisch en per direct volledig teruggestort.

Hoe kan je starten met domiciliering?

Domiciliering via e-mail

Stuur even een e-mail naar info@contenti.be met vermelding 'aanvraag domiciliering'. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link naar 'Twikey' om het mandaat online in orde te brengen.

Domiciliering via papieren formulier

Heb je geen e-mail, dan kunnen we je een papieren formulier bezorgen. Je kan dit aanvragen door even langs te komen of door te bellen

Heb je nog vragen over domiciliering?

Onze onthaalmedewerkers helpen je hier graag mee verder. Neem zeker contact met hen op!