Contenti logo

Wanneer krijg je korting?

Voor onze dienstverlening betalen de klanten voor een huishoudhulp per dienstencheque een bijkomende klantenbijdrage. Kies maximaal voor digitaal en we geven je graag korting op deze bijdrage.

Waarom een klantenbijdrage?

Helaas zijn de inkomsten van de dienstencheques onvoldoende om al onze werkingskosten te dekken. Denk hierbij aan administratieve kosten (vb. verwerking van dienstencheques, communicatie, planning,...), maar ook aan uitgaven voor begeleiding, opleiding en ondersteuning via regelmatig persoonlijk contact.

Alle informatie over de kostprijs van dienstencheques en de klantenbijdrage, 
vind je hier

Wanneer kunnen we korting bieden?

Digitale of elektronische opvolging is voor ons eenvoudiger, kost minder tijd en is dus goedkoper. We geven graag korting op de klantenbijdrage als je kiest voor:

  • Communicatie via e-mail, en,
  • Gebruik van elektronische dienstencheques, en,
  • Domiciliering: geen zorgen, je behoudt zelf controle, je blijft facturen ontvangen. Lees er hier meer over.